Zakaj z mano

Zakaj z mano2020-03-09T12:10:16+00:00

ZAKAJ Z MANO?
»Kar se ne da, je zame od nekdaj največji izziv«
Tudi v prodaji je enako. Ko so mi sodelavci rekli, da se nekaj ne da, sem vedno odšla z njimi na teren in vedno smo skupaj našli še veliko neizkoriščenega potenciala. Običajno smo se vrnili z novimi naročili in ugotovili da se »da«.
Moje znanje izhaja iz 25 letnih izkušenj vodenja prodajnih timov, zaposlila sem okoli 100 prodajnih zastopnikov, vsaj še enkrat toliko sem jih vodila in usmerjala k odličnim rezultatom.
Ker sem:
• 11 let vodila prodajo v multinacionalnem podjetju, kjer smo začeli z novo storitvijo in v slabih štirih letih dosegli največji tržni delež v Sloveniji. S tem smo prehiteli dve močni konkurenci, ki so se z enako dejavnostjo na slovenskem trgu ukvarjali že deset let prej.
• 4 leta vodila prodajni tim, ki je štel preko sto tržnikov in kjer smo v zelo kratkem času presegli prodajne rezultate za 100%.
• V srednje velikem podjetju, v nekaj mesecih najprej teoretično prestrukturirala prodajo, segmentirala kupce in jih razdelila makro: po prodajnih poteh, mikro: po prodajni enoti oz. posamezniku, v naslednjih nekaj mesecih uspešno implementirala teorijo v prakso.
Ker vem ZAKAJ, ker vem KAKO, KAJ, KDO in KDAJ.

PIŠITE MI