O podjetju

O podjetju2019-01-22T09:38:14+00:00

Moja srčna želja je, da bi se ljudje med seboj razumeli, se med seboj spodbujali in bili vsi uspešni. Morda so to za nekoga utopične misli, morda se ob tem nasmihate, morda imate tudi prav. A kljub vsemu, je to moja želja. Vaša je morda drugačna in prav je tako. Pomembno je, da sledimo svojemu srcu.

Ne bojmo se neuspehov, ker največji neuspeh je ne poskusiti. Uspeh je hrana za naše zadovoljstvo, za dobro samopodobo, samospoštovanje. Uspeh nam spodbuja pozitivno razmišljanje in je naša gonilna sila, ki nas sili naprej. Pozitivno razmišljanje nam izpolnjuje naše želje.

Verjamem, da je ključ v naših mislih. Kako razmišljamo, kaj razmišljamo in kako kontroliramo naše misli. Podzavest nam nenehno nudi negativne misli, slabo samopodobo, obsojanje…, ko se tega zavemo, smo naredili velik korak naprej. Kontrola misli. Sami si moramo kreirati srečo, ljubezen, spoštovanje, obilje…. Na razpolago imamo izjemno orodje: naše misli. Kako jih kdo uporablja je razvidno iz življenja, kako kdo živi, kako smo zadovoljni, srečni, ljubljeni, uspešni, spoštovani…

Zato je namen mojega podjetja izboljšati poslovno uspešnost vašega podjetja, izboljšati prodajne rezultate, povezovati oddelke med seboj. Le močno sodelovanje, medsebojna podpora in ista smer, peljejo do željenih rezultatov. Nujno morata marketing in prodaja delovati z roko v roki, saj marketing ozavešča in zainteresira kupce, prodaja jim proda in prinaša denar v podjetje. Denar omogoča razvoj in rast.

NAMEN IN POSLANSTVO

Pomagati podjetjem:

  • do boljših prodajnih rezultatov,
  • do večjega zadovoljstva zaposlenih in
  • do odličnega medsebojnega sodelovanja med oddelki in zaposlenimi.

Želite izboljšati prodajne rezultate?
Kliknite tukaj:

VIZIJA

Smo specialisti na področju

  • povečanja prodaje,
  • vodenja prodajnih procesov,
  • usmerjanja in motiviranja prodajnih timov
  • smiselnemu segmentiranja trga.

Vse pridobljeno znanje, ki v večjem deležu temelji na 25- letnih lastnih izkušnjah, želimo deliti s
poslovnimi partnerji, ki želijo narediti (kvantni) preskok na višji nivo, na višjo frekvenco ter
posledično izboljšati učinkovitost in prodajne rezultate.

STRATEGIJA

  • Individualen pristop k vsaki organizaciji;
  • Pregled stanja in določitev ciljev
  • Priprava načrta
  • Dogovor z vodstvom, glede obširnosti programa
  • Implementacija;
  • Spremljanje rezultatov in pomoč
  • Vzdrževanje doseženih rezultatov

Pišite mi:

Vaš elektronski naslov*